BMI - Body Mass IndexBMI,hubnuti.jpg

Body Mass Index vyjadřuje poměr mezi váhou a výškou. Z hlediska určení nadváhy je pouze orientačním vodítkem. Řídit se jím můžeme, chceme-li stanovit zda máme nadměrně zatížené klouby a pohybový aparát. Pokud Vás zajímá jaký je Váš index tělesné hmotnosti, můžete si ho sami spočítat.

BMI_vzorec.JPG

 

Rady k vyhodnocení výsledku BMI

Pokud se Váš výsledek BMI pohybuje v rámci některého z extrémů, podváha nebo střední a velká obezita, měli byste vyhledat odbornou pomoc. V  tomto případě se pravděpodobně nejedná pouze o problém s hubnutím, ale může se jednat o příznak vážnější choroby – poruchu metabolismu, či jiný zdravotní problém.

 

Pokud je Vaše BMI mimo normu, můžete na našem webu nalézt informace jak zdravě zhubnout, Dále zde najdete recepty, které můžete využívat nejen při hubnutí. Připravili jsme pro Vás spoustu rad a návodů jak zhubnout a zároveň si udržet vysněnou váhu tak, abyste předešli jo-jo efektu. BMI vyjadřuje především nadměrnou zátěž na klouby.
 

Obezita je nemoc způsobující další onemocnění.
Obezita je definována nadměrným podílem tuku v organismu.
Nadváha a obezita s BMI > 27 je spojena s 3 x vyšším rizikem vzniku diabetu, hypertenze, ICHS a mozkové cévní příhody.

 

Podívejte se na zkušenosti našich klientů

Vyhodnocení BMI

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám poradíme. Také se můžete objednat na rozbor jídelníčku s osobní konzultaci.

BMI - hodnoty
#
Vaše hmotnost je příliš nízká. Podívejte se na zdravotní rizika s tím spojená.
#
Vaše hmotnost je optimální, gratulujeme.
#
Máte nadváhu. Přetěžujete si klouby! Podívejte se na zdravotní rizika s tím spojená.
#
Trpíte mírnou obezitou! Podívejte se na zdravotní rizika s tím spojená.
#
Trpíte střední obezitou! Podívejte se na zdravotní rizika s tím spojená.
#
Trpíte těžkou obezitou! Podívejte se na zdravotní rizika s tím spojená.

 

Konzultace s výživovým poradcem

Více informací

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Zdravé recepty
Restované kuřecí prsíčka s jogurtovým dresingem a rýží.
Cuketa je stále více oblíbená zelenina v našem jídelníčku. Díky tomu, že obsahuje 90% vody, vlákninu, řadu vitaminů a stopových prvků je ideální potravinou na…
Zeleniny není nikdy dost. Měla by být základem naší pestré stravy. Syrová zelenina je bohatá na vitamíny, minerální látky a obsahuje také důležitou vlákninu.

Akce

Příběh